Wilt u de stukken inzien?
Dat kan tot 6 weken na de verzenddatum. U kunt het besluit telefonisch opvragen via 0900 1852.
Bent u het niet eens met dit besluit?
Dan kunt u hier bezwaar tegen maken. U moet dit binnen 6 weken na verzenddatum van dit besluit doen. In uw bezwaar moet het volgende staan:
- 1.
uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;
- 2.
de datum waarop u het bezwaar schrijft;
- 3.
een omschrijving van dit besluit;
- 4.
de reden waarom u bezwaar maakt;
- 5.
U kunt ook iemand machtigen om namens u bezwaar te maken. Uw gemachtigde moet dan een ondertekende verklaring met het bezwaar meesturen. Hieruit blijkt dat uw gemachtigde namens u het bezwaar mag sturen.
U kunt dit digitaal of via de post versturen. Stuur uw bezwaar via https://haarlemmermeergemeente.nl/bezwaar-en-beroep. U heeft daarvoor een elektronische handtekening (DigiD) nodig. Stuurt u het bezwaar liever via de post? Ons adres is:
Gemeente Haarlemmermeer
Team Juridische Zaken
Postbus 250
2130 AG Hoofddorp
Kunt u de uitkomst van het bezwaar niet afwachten?
Vraag dan een voorlopige voorziening aan bij de rechter. U vraagt de rechter dan om een voorlopige beslissing te nemen. U kunt dit alleen vragen als u ook bezwaar heeft gemaakt. U vraagt de voorlopige voorziening aan bij rechtbank in Haarlem. Op de website van de rechtbank leest u hoe u dit kunt doen. Ga hiervoor naar www.rechtspraak.nl.